Понеделник, 03 Авг 2020
Празнично шоу на централния площад на Неделино в навечерието на 1-ви юни
Facebook
Вторник, 30 Май 2017 20:03

altВ навечерието на 1 юни – Международният ден на детето, кметът на община Неделино - Боян Кехайов организира празнично шоу на централния площад. Празничната програма ще започне на 31 май от 10:30 ч. Децата ще бъдат забавлявани от добре известния илюзионист Боби Шоу, чието звездно шоу ще гостува за първи път в Неделино. С него ще бъдат и добре познатите лица от екрана на националната телевизия и предаването „Милион и две усмивки".

Приготвени са и редица изненади за децата, които ще празнуват на площада, като едно от тях ще е балонно шоу. На празника ще е и друг любимец на децата, приказната героиня Шехерезада, както и клоунеса Ива. Организирано е и състезание за най-добра рисунка на асфалт, а победителя ще получи грамота.

Празникът е подарък за малчуганите от кмета Боян Кехайов, който по този начин иска децата да се веселят искрено и да прекарат един незабравим ден.

 

ЗАПОВЯДАЙТЕ МИЛИ ДЕЦА!

 

 

Съобщения - Уведомления - Обяви

Авг 01, 2020

Въвежда се режим на водоподаването в Неделино

Поради свръхпотребление на вода през последните 2 дни Ви уведомяваме, че ВиК въвежда режим на водоподаването за периода от 22:00 до 06:00 ч. на 01 срещу… ...[още]
Юли 30, 2020

Отстраняване на проблеми, свързани с невъзможност за отваряне сайта…

Във връзка с появили се оплаквания за невъзможност да се посети сайта на Община Неделино Ви информираме, че има промяна в DNS конфигурацията на Сайта,… ...[още]
Юли 27, 2020

Определени са пунктовете, на които ще бъдат приемани животинските…

УВАЖАЕМИ ЖИТЕЛИ НА ОБЩИНА НЕДЕЛИНО, Уведомяваме Ви, че във връзка с предстоящия празник Курбан-байрям, животинските отпадни продукти от едър и дребен добитък… ...[още]
Юли 15, 2020

Информация за проект "Целево подпомагане с топъл обяд в община…

Община Неделино уведомява жителите на общината, че Програма "Целево подпомагане с топъл обяд до дома в условията на извънредна ситуация 2020" , която се… ...[още]

ОБЩИНА

Общински съвет

.