Вторник, 21 Ян 2020
Напредък по изпълнение на проект "Социално предприятие за благоустройство и развитие в община Неделино"
Понеделник, 16 Дек 2019 16:23
 ES

МИНИСТЕРСТВО НА ТРУДА И СОЦИАЛНАТА ПОЛИТИКА
ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА
„РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ” 2014-2020

 op

НАПРЕДЪК ПО ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПРОЕКТ ”СОЦИАЛНО ПРЕДПРИЯТИЕ ЗА БЛАГОУСТРОЙСТВО И РАЗВИТИЕ  В ОБЩИНА НЕДЕЛИНО”
Община Неделино в качеството си на бенефициент по проект BG05M9OP001-2.010-0262-C02 ”СОЦИАЛНО ПРЕДПРИЯТИЕ ЗА БЛАГОУСТРОЙСТВО И РАЗВИТИЕ  В ОБЩИНА НЕДЕЛИНО” цели да улесни достъпа до заетост и да осигури подкрепа за социалното включване на хора с увреждания и лица в неравностойно положение на пазар на труда и други социално изключени лица, чрез създаване на подходящи условия за професионалната им интеграция в сферата на социалната икономика.
Осигурена е заетост за дванадесет месеца на 23 лица от уязвимите групи на територията на общината.
Общата стойност на безвъзмездната финансова помощ е в размер на 241 595,20 лв.
Продължителността на проекта е 17 месеца.
 
Приложение: Информация
 

Съобщения - Уведомления - Обяви

Ян 13, 2020

Покана за публично обсъждане на проекта на бюджет за 2020 г. на…

На основание чл.84, ал.6 от Закона за публични финанси, Кметът на Община Неделино – Боян Кехайов, кани жителите на Община Неделино, представителите на бизнеса,… ...[още]
Ян 10, 2020

На 10.01.2020г. Общинска администрация – гр. Неделино няма да…

УВАЖАЕМИ ЖИТЕЛИ НА ОБЩИНА НЕДЕЛИНО, Уведомяваме Ви, че на 10.01.2020г. Общинска администрация – гр. Неделино няма да обслужва граждани, поради временно… ...[още]
Ян 02, 2020

До всички собственици на имоти, които са претърпели имотни сделки в…

УВАЖАЕМИ ЖИТЕЛИ НА ОБЩИНА НЕДЕЛИНО, Уведомяваме Ви, че всички собственици на имоти, които са претърпели имотни сделки в периода на изготвяне на кадастралната… ...[още]
Дек 23, 2019

Списък на допуснатите до участие кандидати за съдебни заседатели на…

Списък на допуснатите до участие кандидати за съдебни заседатели на Районен съд - Златоград: Деана Скечелиева - ...[още]

Общински съвет

.