Събота, 20 Април 2019
Проект "Искрица за независим живот"
Петък, 18 Дек 2015 06:46

 

Н
а 16.12.2015г. Кмета на община Неделино г-н Боян Кехайов подписа договор
в  Министерство на труда и социалната политика -
„Искрица за независим живот – комплекс от социални и здравни  услуги чрез създаване на център за услуги  в  домашна среда“.
Процедура: BG 05M90P001 – 2.002
„Независим живот“ на  ОП РЧР 2014 - 2020
Стойност:499 942,33лв.
По проекта ще бъде изграден център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда.
Продължителност на проекта: 2 години
 
 

Съобщения - Уведомления - Обяви

Април 12, 2019

Покана за провеждане на консултации за определяне на съставите на СИК…

Покана за провеждане на консултации за определяне на съставите на СИК за провеждане на избори за членове на ЕП от Република България на 26 май 2019… ...[още]
Април 11, 2019

Публикуван е Избирателен списък - Част 1 за гласуване в изборите за…

Избирателен списък - Част 1 за гласуване в изборите за членове на ЕП от Република България на 26 май 2019… ...[още]
Април 11, 2019

На 17.04.2019 г. в сградата на бившето УО "Дичо Петров" ще…

УВАЖАЕМИ ЖИТЕЛИ НА ОБЩИНА НЕДЕЛИНО, Уведомяваме Ви, че на 17.04.2019г. /сряда/  от 10:00часа  в сградата на бившето УО „Дичо Петров“, ет.2 ще се извършват очни… ...[още]
Април 03, 2019

Покана за публично обсъждане Проект на план за финансово оздравяване…

На основание чл.44,ал.2 от ЗМСМА и във връзка с чл.130д, ал.3 от Закона за публичните финанси обявявам: УВЕДОМЯВА че е изготвен проект на план за оздравяване… ...[още]
Март 25, 2019

Справка за постъпили предложения по проект на Наредба за насърчаване…

На основание чл.26, ал. 5 от Закона за нормативните актове, след приключване на обществената консултация по ал.3 и преди приемането, съответно издаването на… ...[още]
Март 15, 2019

Проведено обществено обсъждане за проект на ОПРГТ за област Смолян

На основание чл.58 ал 10 от Наредба№18/07.10.2015г. за инвентаризация и планиране в горските територии публикуваме ...[още]

ОБЩИНА

Общински съвет

.